Retur & Garantie

Politica de retur

Acceptăm returul gratuit, în termen de 14 zile de la primirea coletului, a oricărui articol care respectă următoarele condiții:

1. Nu prezintă urme de utilizare, zgârieturi, lovituri, etc.

2. Eticheta articolului este intactă.

3. Produsul este înapoiat în cutia sa originală.

Politica privind schimburile

În cazul în care ați comandat o mărime sau culoare greșită și doriți schimbarea produsului comandat cu altul din stoc, returul va fi achitat de către dumneavoastră (Client). Transportul produsului nou către dumneavoastră va fi suportat de către noi (Vânzător). Pentru alte detalii și nelămuriri, vă rugăm să ne contactați prin metoda preferată de dumneavoastră: Detalii aici

Cum pot returna un produs?

IMPORTANT: Pentru restituirea banilor vă rugăm să introduceți datele contului (IBAN, Nume) în secțiunea de notițe a paginii de retur.

1. Conectați-vă în contul dvs. de client pe următorul link: Click aici.

2. Intrați la Comenzi, găsiți comanda în cauză și apăsați pe butonul Solicită un retur

3. Alegeți care dintre produsele comandate doriți să le returnați/schimbați.

4. Alegeți din listă motivul pentru care doriți returnarea unui produs. În caz că doriți schimbarea mărimii, completați câmpul Notă cu mărimea dorită.

5. Apăsați pe butonul Solicită returnarea și așteptați confirmarea prin e-mail. După primirea confirmării, pregătiți coletul corespunzător pentru livrare și predați-l curierului.

Informații despre garanția produselor

Toate produsele achiziționate prin magazinul online Dodo se supun condițiilor prevăzute de Legea 449/2003 și OG 21/1992.

Garanţia comercială acordată pentru produsele vândute de magazinul online Dodo este de 30 de zile de la data livrării.

Cumpărătorul are în primul rând dreptul de a solicita repararea produsului, apoi are dreptul de a solicita înlocuirea acestuia, în ambele cazuri fără plată, cu excepţia situaţiei în care acestea nu sunt posibile sau sunt disproporţionate. 

Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de utilizare și întreţinere prezentate mai jos.

Vă rugăm să consideraţi că deteriorările de genul zgârieturi, pete, rupturi sau alte asemenea, cauzate de o utilizare  sau întreţinere necorespunzătoare, nu pot fi acoperite de garanţie. De asemenea, orice intervenţie neautorizată asupra produsului, nerespectarea instrucţiunilor de întreţinere precum şi utilizarea acestora în alte condiţii decât cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garanției.

Vă rugăm să consideraţi că repararea sau înlocuirea produselor se poate face într-o perioadă rezonabilă de timp pe care vă asigurăm că noi încercăm să o limităm la maxim 15 zile de la data predării produsului defect curierului.

La primirea în depozitul Dodo a produselor returnate cu ocazia invocării garanţiei, vă asigurăm că vom face o analiză atentă, efectuată de profesionişti şi vom lua o decizie cât mai favorabilă Dvs.