Retur & Garantie
Politica de retur
Acceptăm returul gratuit, în termen de 14 zile de la primirea coletului, a oricărui articol care respectă următoarele condiții:
1. Nu prezintă urme de utilizare, zgârieturi, lovituri, etc.
2. Eticheta articolului este intactă.
3. Produsul este înapoiat în cutia sa originală.
Politica privind schimburile
În cazul în care ați comandat o mărime sau culoare greșită și doriți schimbarea produsului comandat cu altul din stoc, returul va fi achitat de către dumneavoastră (Client). Transportul produsului nou către dumneavoastră va fi suportat de către noi (Vânzător). Pentru alte detalii și nelămuriri, vă rugăm să ne contactați prin metoda preferată de dumneavoastră: Detalii aici
Cum pot returna un produs?
1. Completează formularul nostru de retur. Îl poți descărca aici.
2. Înregistrează returul la aceeași companie de curierat prin care ai primit coletul.
3. Pregătește coletul corespunzător pentru livrare și asigură-te că ai inclus formularul de retur completat și semnat.
Informații despre garanția produselor
Toate produsele achiziționate prin magazinul online Dodo se supun condițiilor prevăzute de Legea 449/2003 și OG 21/1992.
Garanţia comercială acordată pentru produsele vândute de magazinul online Dodo este de 30 de zile de la data livrării.
Cumpărătorul are în primul rând dreptul de a solicita repararea produsului, apoi are dreptul de a solicita înlocuirea acestuia, în ambele cazuri fără plată, cu excepţia situaţiei în care acestea nu sunt posibile sau sunt disproporţionate.
Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de utilizare și întreţinere prezentate mai jos.
Vă rugăm să consideraţi că deteriorările de genul zgârieturi, pete, rupturi sau alte asemenea, cauzate de o utilizare sau întreţinere necorespunzătoare, nu pot fi acoperite de garanţie. De asemenea, orice intervenţie neautorizată asupra produsului, nerespectarea instrucţiunilor de întreţinere precum şi utilizarea acestora în alte condiţii decât cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garanției.
Vă rugăm să consideraţi că repararea sau înlocuirea produselor se poate face într-o perioadă rezonabilă de timp pe care vă asigurăm că noi încercăm să o limităm la maxim 15 zile de la data predării produsului defect curierului.
La primirea în depozitul Dodo a produselor returnate cu ocazia invocării garanţiei, vă asigurăm că vom face o analiză atentă, efectuată de profesionişti şi vom lua o decizie cât mai favorabilă Dvs.